четверг, 14 апреля 2016 г.

Модуль 3. Дослідження в навчальних проектах. Рефлексія

Дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчатися згідно вимог навчальних програм та розвинути навички 21 століття, оскільки за умов правильного планування діяльності, розвивають творчість та ініціативність, критичне мислення і вміння вирішувати проблеми, навички співробітництва, вміння працювати з інформацією, а також життєві навички.
Проектна діяльність учнів збільшить динамізм уроку, його емоційність і дасть змогу більш ефективно контролювати процес навчання шляхом змін діяльності учнів, цілеспрямованого і поступового введення нових елементів знання
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
  • доступ до електронних бібліотек відкриває широкий доступ до будь-якої інформації;
  • електронні банки фото-, відео, -аудіоматеріалів дозволяють унаочнювати будь-яку інформацію;
  • соціальні мережі, електронна пошта, isq, робота з блогами дають змогу вільно спілкуватися учням (як один на один так і в групах)
Цей модуль допоміг мені спланувати вивчення теми. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я обрала навчальні цілі та важливі поняття, сформулювала Основні запитання щодо змісту проекту.
Я зрозуміла, що при організації навчального процесу на основі проектної діяльності неможливо планувати та організовувати навчальний проект БЕЗ ДОСЛІДЖЕННЯ.
На мою думку, основні запитання проекту призначені для того, аби спрямувати учнівську діяльність на отримання конкретних відповідей на поставлені питання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий